miercuri, 14 ianuarie 2009

Întrebări la care trebuie să răspundem

Dragi prieteni,
Sunt multe întrebări la care zilnic încercăm să găsim răspuns. De exemplu, îmi cumpăr un nou telefon mobil...trăznet!!! Imediat îmi pun întrebarea, cum să-i prezint achiziția nevestei mele în așa fel încât să nu se uite la mine chiorâș și cu sprânceana ridicată iar eu să primesc terci la cină?
Sunt însă 4 întrebări pe care fiecare om de pe planeta pământ TREBUIE să și le pună și la care TREBUIE la un moment dat să-și răspundă. La aceste întrebări caută să răspundă toate curentele filosofice și toate sistemele religioase care au existat vreodată. Sunt întrebări care pe cât par de simple în enunțul lor pe atât sunt de serioase și de pretențioase cu privire la răspunsul pe care îl așteaptă.
  1. Cine sunt?
  2. De unde vin?
  3. Care este rostul meu?
  4. Ce se întâmplă cu minie după ce mor?
Vă las să vă gândiți la aceste întrebări până la următoarea postare, când am să încep să pun față în față răspunsurile pe care le am eu ca și creștin la aceste întrebări cu răspunsurile pe care le aveți voi ca atei.
Pe curând,
Răzvan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu